Cada día es un regalo

divendres, 27 de maig del 2011

Foten ganes de Plorar

I en el moment que he notat com em queien les llàgrimes dels ulls veient tots els vídeos i demés, de totes les merdes i de allò que ells en diuen DEMOCRÀCIA, he descobert que la cosa que més m'indigna, m'emprenya, i m'avergonyeix del món, és la injustícia.

Diuen que els humans som animals racionals: Però jo em pregunto, què en tenen de racionals uns goril·les sense cerbell, qual valentía resideix en unes porres i uns escuts i qual entreteniment està en donar cops sense distingir per obligar que un grup de persones que manifesten pacíficament la seva disconformitat fotin el camp?

D'això, senyors, d'això se'n diu tenir poca vergonya.

A mi de petita em van ensenyar que cada persona pot fabricar la seva propia moralitat, que cadascú té els seus propis principis, que té la seva llibertat, i no només això, si no que la meva llibertat s'acava, com va dir algú algún cop, allà on comença la teva.

Hi ha gent a la que li falta moral i dignitat.


I això, senyors, fa VERGONYA.



Aquesta és la seva Democràcia!:


http://www.youtube.com/watch?v=Geg_6Xoy04s&feature=youtu.be


http://www.youtube.com/watch?v=qu_u9Zif78c&feature=youtu.be

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada